Tanıtım Yazıları (Tanıtım Makaleleri)

Artık yeni açılan sitelerin google da indexlenmesi için başka sitelerden sitenize verilen bağlantıların (Backlink) önemini hepimiz biliyoruz. Ancak bir de tanıtım yazıları var siteniz hakkında tanıtım bilgisi ve bağlantı içeren bu makaleler başlangıçta backlink tende faydalı olabilirler. Tanıtım yazınızı yayınlayan sitenin kalitesi de önemli, bu sitelerin google daki page rank değerleri ne  kadar yüksekse yayınlanan makalelerin indexlenmesi de o kadar hızlı olur. 

Tabi siteniz yeni açıldığında normal yollardan  istediğiniz kadar hızlı tanıtım makalesine sahip olamazsanız o zaman daha pratik yöntemler kullanabilirsiniz, google da ücretsiz tanıtım yazısı diye arattığınızda kendi hazırladığınız tanıtım yazınızı yayınlayacak siteler bulabilirsiniz.  Basit bir prosedür ile bu sitelerde tanıtım yazınızı yayınlatabilirsiniz. 

Herkese bol pagerank lar dilerim.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder